خواهم ز گریه در بر دشمن حذر کنم اما چگونه اهل حرم را خبر کنم؟ از ماه خون گرفته ام خون می زنم کنار

خواهم ز گریه در بر دشمن حذر کنم اما چگونه اهل حرم را خبر کنم؟ از ماه خون گرفته ام خون می زنم کنار

خواهم ز گریه در بر دشمن حذر کنم اما چگونه اهل حرم را خبر کنم؟ از ماه خون گرفته ام خون می زنم کنار

خواهم ز گریه در بر دشمن حذر کنم اما چگونه اهل حرم را خبر کنم؟ از ماه خون گرفته ام خون می زنم کنار

خواهم ز گریه در بر دشمن حذر کنم اما چگونه اهل حرم را خبر کنم؟ از ماه خون گرفته ام خون می زنم کنار
خواهم ز گریه در بر دشمن حذر کنم اما چگونه اهل حرم را خبر کنم؟ از ماه خون گرفته ام خون می زنم کنار
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
خواهم ز گریه در بر دشمن حذر کنم اما چگونه اهل حرم را خبر کنم؟ از ماه خون گرفته ام خون می زنم کنار

خواهم ز گریه در بر دشمن حذر کنم

اما چگونه اهل حرم را خبر کنم؟

از ماه خون گرفته ام خون می زنم کنار

تا یک نظر دوباره به قرص قمر کنم

فریاد یا اخای تو پشت مرا شکست

این ناله بانگ انکسر ظهری ست سر کنم

" از من دو دست بر کمر و از تو بر زمین

دست دگر کجاست که خاکی به سر کند"

با صورت از فراز فرود آمدی که من

با یاد مادرم به رخ تو نظر کنم

خواندی مرا برادر و کردم یقین کنون

زهرا بود کنار تو دل پر شرر کنم

بنگر هجوم برده عدو سوی خیمه ام

باید وداع آخر خود مختصر کنم

چشمی بسوی خیمه و چشمی به علقمه

جاری ز دیدگان خود خون بصر کنم


تعداد بازديد : 143
دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت: 12:52
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف