يا مظلوم يا اباعبدالله من نگفتم كه شوي بي پر و بي بال نرو؟ زير سُم ها شود عضو عضو ِ تو پامال نر

يا مظلوم يا اباعبدالله من نگفتم كه شوي بي پر و بي بال نرو؟ زير سُم ها شود عضو عضو ِ تو پامال نر

يا مظلوم يا اباعبدالله من نگفتم كه شوي بي پر و بي بال نرو؟ زير سُم ها شود عضو عضو ِ تو پامال نر

يا مظلوم يا اباعبدالله من نگفتم كه شوي بي پر و بي بال نرو؟ زير سُم ها شود عضو عضو ِ تو پامال نر

يا مظلوم يا اباعبدالله من نگفتم كه شوي بي پر و بي بال نرو؟ زير سُم ها شود عضو عضو ِ تو پامال نر
يا مظلوم يا اباعبدالله من نگفتم كه شوي بي پر و بي بال نرو؟ زير سُم ها شود عضو عضو ِ تو پامال نر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
يا مظلوم يا اباعبدالله من نگفتم كه شوي بي پر و بي بال نرو؟ زير سُم ها شود عضو عضو ِ تو پامال نر

  يا مظلوم يا اباعبدالله

من نگفتم كه شوي بي پر و بي بال نرو؟

زير سُم ها شود عضو عضو ِ تو پامال نرو؟

تو اگر نيزه خوري ميروي از حال نرو؟

به خدا گير مي افتي ته گودال نرو؟

 

دوره كردند تو را از روي زين افتادي

ديدم از دور چگونه به زمين افتادي

 

گرگها زوزه كشان پيرهنت را بردند

جلوي چشم سكينه كفنت را بردند

عده اي نيزه رسيدند و تنت را بردند

با هم انگشت و عقيق يمنت را بردند

 

گرچه بردند ولي جانِ تو پس ميگيرم

به همين پيكر عريانِ تو پس ميگيرم

 

بغلت ميكنم و شمر مرا ميزندم

تا كه خواهم بزنم بوسه مرا ميزندم

كو علمدار بگويد كه چرا ميزندم؟

من چه كردم كه مرا با كف پا ميزندم؟

 

نكند ميزندم تا كه صدايت نكنم؟!

به خدا هرچه زند باز رهايت نكنم

(هاني امير فرجي)


تعداد بازديد : 279
چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت: 16:52
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف