مانده در درد و رنج، درمانده با دلي پرگناه آمده ام اين منم، بنده‌اي خطاکارم خسته و روسياه آمده ام

مانده در درد و رنج، درمانده با دلي پرگناه آمده ام اين منم، بنده‌اي خطاکارم خسته و روسياه آمده ام

مانده در درد و رنج، درمانده با دلي پرگناه آمده ام اين منم، بنده‌اي خطاکارم خسته و روسياه آمده ام

مانده در درد و رنج، درمانده با دلي پرگناه آمده ام اين منم، بنده‌اي خطاکارم خسته و روسياه آمده ام

مانده در درد و رنج، درمانده با دلي پرگناه آمده ام اين منم، بنده‌اي خطاکارم خسته و روسياه آمده ام
مانده در درد و رنج، درمانده با دلي پرگناه آمده ام اين منم، بنده‌اي خطاکارم خسته و روسياه آمده ام
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مانده در درد و رنج، درمانده با دلي پرگناه آمده ام اين منم، بنده‌اي خطاکارم خسته و روسياه آمده ام

مانده در درد و رنج، درمانده

با دلي پرگناه آمده ام

اين منم، بنده‌اي خطاکارم

خسته و روسياه آمده ام

٭٭

اين منم آن که بعد مدت‌ها

عقل او يادي از جنون کرده

عاشقي بد که با گناهانش

قلب معشوق را چه خون کرده

٭٭

داد و فرياد ميزنم اين جا

تا که شايد توجهت را جلب ...

بس که کردم گناه آخرسر

اندک اندک شدم قسي القلب

٭٭

سفره گسترده و براي من

لقمه اي از کرم نمي‌آيد

اشک من توي چشم زنداني است

در دعا گريه‌ام نمي‌آيد

٭٭

سائلان را ز خانه رد کردن

تو خودت گفته اي که ننگين است

دست ما سوي تو دراز شده

ما گداييم، شغلمان اين است

٭٭

از بزرگي تو بزرگ شدم

بس که جوشن کبير را خواندم

بعد از آن هم الهي العفو و..

بعد از آن هم مجير را خواندم

٭٭

هرچه کردي گناه بود اي دل!

گاه با نيت ثواب اما...

آبرويم چو آب از کف رفت

خانه ات... خانه ات خراب اما...

٭٭

من کبوتر... سپيد... زاده شدم

که مرا غرق در سياهي کرد

مهربان! با تمام اين اوصاف

با من خسته دل چه خواهي کرد؟


پیمان طالبی


تعداد بازديد : 210
چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت: 10:36
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف