كشتند مولا را همسر زهرا را خدایا مشکل از کار ِ من مشکل گشا وا کن بُوَد درمان من زهرا ، مرا مهما

كشتند مولا را همسر زهرا را خدایا مشکل از کار ِ من مشکل گشا وا کن بُوَد درمان من زهرا ، مرا مهما

كشتند مولا را همسر زهرا را خدایا مشکل از کار ِ من مشکل گشا وا کن بُوَد درمان من زهرا ، مرا مهما

كشتند مولا را همسر زهرا را خدایا مشکل از کار ِ من مشکل گشا وا کن بُوَد درمان من زهرا ، مرا مهما

كشتند مولا را همسر زهرا را خدایا مشکل از کار ِ من مشکل گشا وا کن بُوَد درمان من زهرا ، مرا مهما
كشتند مولا را همسر زهرا را خدایا مشکل از کار ِ من مشکل گشا وا کن بُوَد درمان من زهرا ، مرا مهما
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
كشتند مولا را همسر زهرا را خدایا مشکل از کار ِ من مشکل گشا وا کن بُوَد درمان من زهرا ، مرا مهما

  كشتند مولا را همسر زهرا را

خدایا مشکل از کار ِ من مشکل گشا وا کن

بُوَد درمان من زهرا ، مرا مهمان زهرا کن

 

اجل از بعد زهرا منتظر بودم که برگردی

بیا امشب علی را بین شهر کوفه پیدا کن

 

من از تو یاد دارم فاطمه اجل وفاتی را

بیا مرگ مرا ازحق به جای من تمنا کن

 

نشانِ من نمیدادی اگر آن روز رویت را

کنون رخسار سیلی خورده ی خود را هویدا کن

 

طبیبم را بگو زینب که من دارو نمی خواهم

ز خاک چادر زهرا تو زخمم را مداوا کن

 

بدان ای کوفه هر چه خواستی بر من جفا کردی

گذشت آب از سرم اما تو با زینب مدارا کن

(سعيد خرازي)


تعداد بازديد : 321
دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت: 19:26
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف