مناجات امشب گرفته قلبم دراوج روسیاهی هستم خجل خدایا ازاین همه تباهی شرمنده ام خدایا من خسته ازگ

مناجات امشب گرفته قلبم دراوج روسیاهی هستم خجل خدایا ازاین همه تباهی شرمنده ام خدایا من خسته ازگ

مناجات امشب گرفته قلبم دراوج روسیاهی هستم خجل خدایا ازاین همه تباهی شرمنده ام خدایا من خسته ازگ

مناجات امشب گرفته قلبم دراوج روسیاهی هستم خجل خدایا ازاین همه تباهی شرمنده ام خدایا من خسته ازگ

مناجات امشب گرفته قلبم دراوج روسیاهی هستم خجل خدایا ازاین همه تباهی شرمنده ام خدایا من خسته ازگ
مناجات امشب گرفته قلبم دراوج روسیاهی هستم خجل خدایا ازاین همه تباهی شرمنده ام خدایا من خسته ازگ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مناجات امشب گرفته قلبم دراوج روسیاهی هستم خجل خدایا ازاین همه تباهی شرمنده ام خدایا من خسته ازگ

امشب گرفته قلبم

دراوج روسیاهی

هستم خجل خدایا

ازاین همه تباهی

شرمنده ام خدایا

من خسته ازگناهم

بیزارم ازبدی ها

بنگربه سوزوآهم

یارب نصیب فرما

بیداری شبانه

هم اشک وآه وگریه

هم لطف بی بهانه

یارب توعفوفرما

جرم وخطاوعصیان

هم کن عطاخدایا

یک سینه پرزایمان


تعداد بازديد : 145
پنجشنبه 12 مرداد 1391 ساعت: 12:02
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف