نام تو سرمشق شده به سطرسطرِ دفترم به پات نوشته شدم و برات همیشه نوکرم به روی شونه میندازم مثل تو ی

نام تو سرمشق شده به سطرسطرِ دفترم به پات نوشته شدم و برات همیشه نوکرم به روی شونه میندازم مثل تو ی

نام تو سرمشق شده به سطرسطرِ دفترم به پات نوشته شدم و برات همیشه نوکرم به روی شونه میندازم مثل تو ی

نام تو سرمشق شده به سطرسطرِ دفترم به پات نوشته شدم و برات همیشه نوکرم به روی شونه میندازم مثل تو ی

نام تو سرمشق شده به سطرسطرِ دفترم به پات نوشته شدم و برات همیشه نوکرم به روی شونه میندازم مثل تو ی
نام تو سرمشق شده به سطرسطرِ دفترم به پات نوشته شدم و برات همیشه نوکرم به روی شونه میندازم مثل تو ی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
نام تو سرمشق شده به سطرسطرِ دفترم به پات نوشته شدم و برات همیشه نوکرم به روی شونه میندازم مثل تو ی

نام تو سرمشق شده به سطرسطرِ دفترم

به پات نوشته شدم و برات همیشه نوکرم

به روی شونه میندازم مثل تو یک شال عزا

محرّما تا میرسه یه شال مشکی میخرم

تو شاکلید همه ی درای بسته ی منی

گره ز کارام وا میشه تا نامتونو می برم

بدون تو روی زمین زندونی بودم تا ابد

تا دستامو گرفتی اوج آسمونا می پرم

تُو شبای فاطمیه باهاتون همنوا میشم

لا به لای هروله ها هی میخونم وای مادرم

کار با بقیّه ندارم خودم به شخصه آقاجون

کاری برات نکردم و از همه شرمنده ترم

نیاد الهی روزی که بخوای منو ولم کنی

اون موقع دیگه من چه خاکی بریزم روی سرم


تعداد بازديد : 103
دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت: 18:52
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف