ياايها العزيز دلم مبتلايتان كرده دوباره اين دل تنگم هوايتان از حال ما اگر كه بپرسي ملال نيست جز

ياايها العزيز دلم مبتلايتان كرده دوباره اين دل تنگم هوايتان از حال ما اگر كه بپرسي ملال نيست جز

ياايها العزيز دلم مبتلايتان كرده دوباره اين دل تنگم هوايتان از حال ما اگر كه بپرسي ملال نيست جز

ياايها العزيز دلم مبتلايتان كرده دوباره اين دل تنگم هوايتان از حال ما اگر كه بپرسي ملال نيست جز

ياايها العزيز دلم مبتلايتان كرده دوباره اين دل تنگم هوايتان از حال ما اگر كه بپرسي ملال نيست جز
ياايها العزيز دلم مبتلايتان كرده دوباره اين دل تنگم هوايتان از حال ما اگر كه بپرسي ملال نيست جز
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ياايها العزيز دلم مبتلايتان كرده دوباره اين دل تنگم هوايتان از حال ما اگر كه بپرسي ملال نيست جز

ياايها العزيز دلم مبتلايتان

كرده دوباره اين دل تنگم هوايتان


از حال ما اگر كه بپرسي ملال نيست

جز دوري شماو فراق صدايتان


من غصه ام گرفته براي غريبي ات

حالا شما بگو كمي از غصه هايتان


يك روز پيش پاي شما خاك ميشوم

من زاده ميشوم كه بميرم برايتان


نا قابل است پيشكشم در برابرت

چشمم سرم دلم همه اقا فدايتان


با اين همه كه رنج كشيدي به خاطرم

كشتي مرا دوباره به اشك و دعايتان              حسن كردي


تعداد بازديد : 131
دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت: 18:25
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف