يا بنت الحسين(س) من نهاله سه ساله ای بودم ، زیر بار غمت خمیده شدم مثل گل بودم و ولی افسوس ، به

يا بنت الحسين(س) من نهاله سه ساله ای بودم ، زیر بار غمت خمیده شدم مثل گل بودم و ولی افسوس ، به

يا بنت الحسين(س) من نهاله سه ساله ای بودم ، زیر بار غمت خمیده شدم مثل گل بودم و ولی افسوس ، به

يا بنت الحسين(س) من نهاله سه ساله ای بودم ، زیر بار غمت خمیده شدم مثل گل بودم و ولی افسوس ، به

يا بنت الحسين(س) من نهاله سه ساله ای بودم ، زیر بار غمت خمیده شدم مثل گل بودم و ولی افسوس ، به
يا بنت الحسين(س) من نهاله سه ساله ای بودم ، زیر بار غمت خمیده شدم مثل گل بودم و ولی افسوس ، به
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
يا بنت الحسين(س) من نهاله سه ساله ای بودم ، زیر بار غمت خمیده شدم مثل گل بودم و ولی افسوس ، به

   يا بنت الحسين(س)

من نهاله سه ساله ای بودم ، زیر بار غمت خمیده شدم

مثل گل بودم و ولی افسوس ، به روی دست عمه چیده شدم

 

صورتم مثل ماهِ شب زیبا ، گیسوانم حکایت شب یلدا

در زمستان بی کسی اما ، ناله کردم پر از سپیده شدم

 

به گناهی که دخترت هستم ، کاملاً شکل مادرت هستم

در هجوم سپاه نامردی ، ضربه ها خوردم و شهیده شدم

 

کوفه رفتم به چشم های پر آب ، شام رفتم به بزم تلخ شراب

روی دستم نشسته رد طناب ، به خدا هر طرف کشیده شدم

 

دست دشمن که میرود بالا ، میگذارم دو دست خود بر سر

جان بابا عجیب می ترسم ، مثل یک آهوی رمیده شدم

 

من که چشم و چراغ تو بودم ، شاخه ي یاس باغ تو بودم

بسکه آبم نداده گل چینم ، مدتی میشود تکیده شدم

 

از خرابه عجیب خسته منم ، مرغک بال و پر شکسته منم

تو مرا میبری خبر دارم ، من براي تو آفريده شدم

(سيد محمد جوادي)


تعداد بازديد : 91
شنبه 24 تیر 1391 ساعت: 17:35
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف