اشعار شهادت امام کاظم (ع) - محمد سهرابی در دل خاکم و امّید نجاتی دارم در دل امّید و به لبها صلواتی

اشعار شهادت امام کاظم (ع) - محمد سهرابی در دل خاکم و امّید نجاتی دارم در دل امّید و به لبها صلواتی

اشعار شهادت امام کاظم (ع) - محمد سهرابی در دل خاکم و امّید نجاتی دارم در دل امّید و به لبها صلواتی

اشعار شهادت امام کاظم (ع) - محمد سهرابی در دل خاکم و امّید نجاتی دارم در دل امّید و به لبها صلواتی

اشعار شهادت امام کاظم (ع) - محمد سهرابی در دل خاکم و امّید نجاتی دارم در دل امّید و به لبها صلواتی
اشعار شهادت امام کاظم (ع) - محمد سهرابی در دل خاکم و امّید نجاتی دارم در دل امّید و به لبها صلواتی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اشعار شهادت امام کاظم (ع) - محمد سهرابی در دل خاکم و امّید نجاتی دارم در دل امّید و به لبها صلواتی

در دل خاکم و امّید نجاتی دارم
در دل امّید و به لبها صلواتی دارم

مرگ، همسایه دیوار به دیوار من است
منم آن زنده که هرشب سکراتی دارم

هشت معصوم عیان شد ز مصیبات تنم
از شهیدان خداوند صفاتی دارم

منم آن نخله در خاک که بر خوردن آب
جاری از دیده ی خود نهر فراتی دارم

ساقم از کوتهی تخته به رسوایی رفت
ورنه بشکسته ستون فقراتی دارم

کفن آوردن این قوم عذابی دگر است
اندر این هفت کفن تازه نکاتی دارم
*** محمد سهرابی ***


تعداد بازديد : 159
پنجشنبه 25 خرداد 1391 ساعت: 8:57
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف