رضا جعفری حضرت علی اصغر(ع)-مدح تو را من مى‏شناسم بى قرینى سوار كوچك نیزه نشینى میان آیه‏هاى س

رضا جعفری حضرت علی اصغر(ع)-مدح تو را من مى‏شناسم بى قرینى سوار كوچك نیزه نشینى میان آیه‏هاى س

رضا جعفری حضرت علی اصغر(ع)-مدح تو را من مى‏شناسم بى قرینى سوار كوچك نیزه نشینى میان آیه‏هاى س

رضا جعفری حضرت علی اصغر(ع)-مدح تو را من مى‏شناسم بى قرینى سوار كوچك نیزه نشینى میان آیه‏هاى س

رضا جعفری حضرت علی اصغر(ع)-مدح تو را من مى‏شناسم بى قرینى سوار كوچك نیزه نشینى میان آیه‏هاى س
رضا جعفری حضرت علی اصغر(ع)-مدح تو را من مى‏شناسم بى قرینى سوار كوچك نیزه نشینى میان آیه‏هاى س
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
رضا جعفری حضرت علی اصغر(ع)-مدح تو را من مى‏شناسم بى قرینى سوار كوچك نیزه نشینى میان آیه‏هاى س

حضرت علی اصغر(ع)-مدح

 

تو را من مى‏شناسم بى قرینى

سوار كوچك نیزه نشینى

میان آیه‏هاى سوره فجر

تو هم كوتاه و هم كوچك ترینى

بگوید با زبان سرخ خونت

تو هم دلواپس فرداى دینى

 به چشمان زمینى، آفتابى

به چشم آسمان، ماه زمینى

 دلم را بین دست تو سپردم

تو هم مانند جدّ خود امینى

بسوزان، آب كن، از نو بریزم

یقین دارم تو هم مى‏آفرینى


تعداد بازديد : 131
یکشنبه 07 خرداد 1391 ساعت: 23:07
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف