در فراق یار لباس من شده اعمال بد، زمین گیرم من از تمام جهان جز شما ببین سیرم خودم رو من به نفهمی

در فراق یار لباس من شده اعمال بد، زمین گیرم من از تمام جهان جز شما ببین سیرم خودم رو من به نفهمی

در فراق یار لباس من شده اعمال بد، زمین گیرم من از تمام جهان جز شما ببین سیرم خودم رو من به نفهمی

در فراق یار لباس من شده اعمال بد، زمین گیرم من از تمام جهان جز شما ببین سیرم خودم رو من به نفهمی

در فراق یار لباس من شده اعمال بد، زمین گیرم من از تمام جهان جز شما ببین سیرم خودم رو من به نفهمی
در فراق یار لباس من شده اعمال بد، زمین گیرم من از تمام جهان جز شما ببین سیرم خودم رو من به نفهمی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
در فراق یار لباس من شده اعمال بد، زمین گیرم من از تمام جهان جز شما ببین سیرم خودم رو من به نفهمی



تعداد بازديد : 215
پنجشنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت: 14:00
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف