دلبری كار چشات،من كه میمیرم برات آرزوم اینه باشم،بین كشته مرده هات مُردم از تیر نگات،از صدای آشنات

دلبری كار چشات،من كه میمیرم برات آرزوم اینه باشم،بین كشته مرده هات مُردم از تیر نگات،از صدای آشنات

دلبری كار چشات،من كه میمیرم برات آرزوم اینه باشم،بین كشته مرده هات مُردم از تیر نگات،از صدای آشنات

دلبری كار چشات،من كه میمیرم برات آرزوم اینه باشم،بین كشته مرده هات مُردم از تیر نگات،از صدای آشنات

دلبری كار چشات،من كه میمیرم برات آرزوم اینه باشم،بین كشته مرده هات مُردم از تیر نگات،از صدای آشنات
دلبری كار چشات،من كه میمیرم برات آرزوم اینه باشم،بین كشته مرده هات مُردم از تیر نگات،از صدای آشنات
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دلبری كار چشات،من كه میمیرم برات آرزوم اینه باشم،بین كشته مرده هات مُردم از تیر نگات،از صدای آشنات

دلبری كار چشات،من كه میمیرم برات

آرزوم اینه باشم،بین كشته مرده هات

مُردم از تیر نگات،از صدای آشنات

پاره شد بند دلم،با هوای كربلات

از تب عشق تو میسوزه تنم،تازنده ام سینه زنم

ارباب بی كفنم

كربلا یا كربلا

حسین ارباب بی كفنم

زیر بارون توأم،مست و مجنون توأم

بی خبر از غصه ها،تاپریشون توأم

ذكر لب های منی،دین و دنیای منی

بی نیاز از عالمم،تا تو آقای منی

جاریه اشك این چشمای ترم

پای ایوون حرم،ارباب بی كفنم

كربلا یا كربلا

حسین ارباب بی كفنم

عالم  آرا تا ابد،دل ربایی می كنی

با نگاهت قلبم و كربلایی می كنی

قُل هوالله احد

بعد الله الصمد

قُل امیری یا حسین

قُل ابوفاضل مدد

بی قرارم ای ماه كرببلا،ای شاه كرببلا

ارباب بی كفنم

كربلا یا كربلا

دانلود مداحی

برای دانلود ،راست کلیک کرده، گزینه save target as را انتخاب نمایید.


تعداد بازديد : 871
شنبه 09 اردیبهشت 1391 ساعت: 17:25
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف