غلامرضا سازگار حضرت زهرا(س)-شهادت امشب به نخل آرزویم برگ پیداست بر چهرۀ زردم نشان مرگ پیداست ا

غلامرضا سازگار حضرت زهرا(س)-شهادت امشب به نخل آرزویم برگ پیداست بر چهرۀ زردم نشان مرگ پیداست ا

غلامرضا سازگار حضرت زهرا(س)-شهادت امشب به نخل آرزویم برگ پیداست بر چهرۀ زردم نشان مرگ پیداست ا

غلامرضا سازگار حضرت زهرا(س)-شهادت امشب به نخل آرزویم برگ پیداست بر چهرۀ زردم نشان مرگ پیداست ا

غلامرضا سازگار حضرت زهرا(س)-شهادت امشب به نخل آرزویم برگ پیداست بر چهرۀ زردم نشان مرگ پیداست ا
غلامرضا سازگار حضرت زهرا(س)-شهادت امشب به نخل آرزویم برگ پیداست بر چهرۀ زردم نشان مرگ پیداست ا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
غلامرضا سازگار حضرت زهرا(س)-شهادت امشب به نخل آرزویم برگ پیداست بر چهرۀ زردم نشان مرگ پیداست ا

حضرت زهرا(س)-شهادت


امشب به نخل آرزویم برگ پیداست

 بر چهرۀ زردم نشان مرگ پیداست

امشب مرا در بستر خود واگذارید

 بیمار بیت وحی را، تنها گذارید

دوران هجرم رو به اتمام ست امشب

 خورشید عمرم بر لب بام ست امشب

خجلت زده از روی فرزندان خویشم

 اسما! تو تنها وقت رفتن باش پیشم!

چون روز آخر بود، کار خانه کردم

 گیسوی فرزندان خود را شانه کردم

دیدی چه حالی در نمازم بود اسما؟!

 این آخرین راز و نیازم بود، اسما!

آخر نگاه خویش را، سویم بیفکن

 می‏خوابم اینک، پرده بر رویم بیفکن

دیدی اگر خامش به بستر خفته‏ام من

 راحت شدم، پیش پیمبر رفته‏ام من!

شب ها برایم بزم اشک و غم بگیرید

 در خانۀ آتش زده، ماتم بگیرید!

از من بگو با زینب آزادۀ من

 برچیده نگذارد شود سجادۀ من 

من رفتم اما، یادگارم، زینب، این جاست 

 روح مناجات و دعایم، هر شب این جاست



تعداد بازديد : 175
چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 ساعت: 13:00
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف