غزل مصیبت فاطمیِّه خودم عصای توهستم بیابیا مادر توراقسم به دل مرتضی بیامادر

غزل مصیبت فاطمیِّه خودم عصای توهستم بیابیا مادر توراقسم به دل مرتضی بیامادر

غزل مصیبت فاطمیِّه خودم عصای توهستم بیابیا مادر توراقسم به دل مرتضی بیامادر

غزل مصیبت فاطمیِّه خودم عصای توهستم بیابیا مادر توراقسم به دل مرتضی بیامادر

غزل مصیبت فاطمیِّه خودم عصای توهستم بیابیا مادر توراقسم به دل مرتضی بیامادر
غزل مصیبت فاطمیِّه خودم عصای توهستم بیابیا مادر توراقسم به دل مرتضی بیامادر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
غزل مصیبت فاطمیِّه خودم عصای توهستم بیابیا مادر توراقسم به دل مرتضی بیامادر

غزل مصیبت فاطمیِّه

خودم عصای توهستم بیابیا مادر                      توراقسم به دل مرتضی  بیامادر

نمیزنم سخنی باعلی ولی چادر                       نگفته فاش کندرازکوچه  رامادر

تمام قصِّه آن گوشواره که گم شد             مشخَّص است دراین صورت وصدامادر

پریده رنگ من ولرزه صدایم را                         دلیل نیست مگر سیلیِّ جفامادر

سند که پاره شد وروی خاکهاافتاد                     بلارسید و زد و زار ومبتلا مادر

برای رفتن اندوه جاودانه بخوان                         دعای ندبه که آید امید ما مادر


تعداد بازديد : 201
دوشنبه 04 اردیبهشت 1391 ساعت: 23:57
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف