ای سینه ات شکسته تر از سقف آسمان ای اشک تو بهانه ی این چشم خون فشان کار دلم ز آه گذشته بعید نیست

ای سینه ات شکسته تر از سقف آسمان ای اشک تو بهانه ی این چشم خون فشان کار دلم ز آه گذشته بعید نیست

ای سینه ات شکسته تر از سقف آسمان ای اشک تو بهانه ی این چشم خون فشان کار دلم ز آه گذشته بعید نیست

ای سینه ات شکسته تر از سقف آسمان ای اشک تو بهانه ی این چشم خون فشان کار دلم ز آه گذشته بعید نیست

ای سینه ات شکسته تر از سقف آسمان ای اشک تو بهانه ی این چشم خون فشان کار دلم ز آه گذشته بعید نیست
ای سینه ات شکسته تر از سقف آسمان ای اشک تو بهانه ی این چشم خون فشان کار دلم ز آه گذشته بعید نیست
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ای سینه ات شکسته تر از سقف آسمان ای اشک تو بهانه ی این چشم خون فشان کار دلم ز آه گذشته بعید نیست

ای سینه ات شکسته تر از سقف آسمان

ای اشک تو بهانه ی این چشم خون فشان

کار دلم ز آه گذشته بعید نیست

از سوختن سیاه شود لوح کهکشان

آغاز زندگانی ما با نماز بود

برخیز و یک نماز دگر با علی بخوان

پیراهن فراق و گریبان صبر چاک

تا عمر دارم از تو به دل دارم این نشان

تنهایی ام نگفتنی و غم شنیدنی

بی تو غریب تر شوم ای یار همزبان

از کوچه می گذشتم و دیدم دلم گرفت

یاس مرا ز شاخه شکستند ناگهان

                                       جعفر رسول زاده
تعداد بازديد : 133
جمعه 01 اردیبهشت 1391 ساعت: 17:33
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف