باز بوى ياس حس كردم در دلم التماس حس كردم چشمهايم شهود مى ‏بيند صورتى را كبود مى ‏بيند فاطمه در

باز بوى ياس حس كردم در دلم التماس حس كردم چشمهايم شهود مى ‏بيند صورتى را كبود مى ‏بيند فاطمه در

باز بوى ياس حس كردم در دلم التماس حس كردم چشمهايم شهود مى ‏بيند صورتى را كبود مى ‏بيند فاطمه در

باز بوى ياس حس كردم در دلم التماس حس كردم چشمهايم شهود مى ‏بيند صورتى را كبود مى ‏بيند فاطمه در

باز بوى ياس حس كردم در دلم التماس حس كردم چشمهايم شهود مى ‏بيند صورتى را كبود مى ‏بيند فاطمه در
باز بوى ياس حس كردم در دلم التماس حس كردم چشمهايم شهود مى ‏بيند صورتى را كبود مى ‏بيند فاطمه در
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
باز بوى ياس حس كردم در دلم التماس حس كردم چشمهايم شهود مى ‏بيند صورتى را كبود مى ‏بيند فاطمه در

 باز بوى ياس حس كردم

در دلم التماس حس كردم

چشمهايم شهود مى ‏بيند

صورتى را كبود مى ‏بيند

فاطمه در رخ على و رسول

فاطمه سوره‏ اى كه كرده نزول

فاطمه چلچراغ نور خداست

فاطمه مظهر ظهور خداست

فاطمه آيه دفاع عليست

فاطمه اوج ارتقاى عليست

فاطمه خالق زمين و زمان

فاطمه يك دفاع بى نوسان

فاطمه ذكر هر دم حيدر

فاطمه فكر هر شب حيدر

فاطمه زهد و فاطمه پاكى

فاطمه روح و چادر خاكى

فاطمه علت فرشته و روح

فاطمه حافظ سفينه نوح

فاطمه يك حماسه زيباست

فاطمه يك دفاع بى پر واست

فاطمه عمق قصه ي شيعه

فاطمه زخم غصه ي شيعه

اشك او ساغر زلال خداست

قبر او سِرّ بى زبان خداست

عاقلان مست را نمى ‏فهمند

در عدم هست را نمى‏ فهمند

باز هم بوى ياس مى‏ آيد

در دلم التماس مى‏ آيد


تعداد بازديد : 223
پنجشنبه 31 فروردین 1391 ساعت: 6:50
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف