محمّدجواد غفورزاده «شفق» حضرت زهرا(س)-شهادت مدینه! كو پرستویی كه من بال و پرش بودم؟ چه شد آن گ

محمّدجواد غفورزاده «شفق» حضرت زهرا(س)-شهادت مدینه! كو پرستویی كه من بال و پرش بودم؟ چه شد آن گ

محمّدجواد غفورزاده «شفق» حضرت زهرا(س)-شهادت مدینه! كو پرستویی كه من بال و پرش بودم؟ چه شد آن گ

محمّدجواد غفورزاده «شفق» حضرت زهرا(س)-شهادت مدینه! كو پرستویی كه من بال و پرش بودم؟ چه شد آن گ

محمّدجواد غفورزاده «شفق» حضرت زهرا(س)-شهادت مدینه! كو پرستویی كه من بال و پرش بودم؟ چه شد آن گ
محمّدجواد غفورزاده «شفق» حضرت زهرا(س)-شهادت مدینه! كو پرستویی كه من بال و پرش بودم؟ چه شد آن گ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
محمّدجواد غفورزاده «شفق» حضرت زهرا(س)-شهادت مدینه! كو پرستویی كه من بال و پرش بودم؟ چه شد آن گ

حضرت زهرا(س)-شهادت

 

مدینه! كو پرستویی كه من بال و پرش بودم؟

چه شد آن گلبن عصمت؟ كه من برگ و برش بودم

مدینه! نه بهار از عمر او در باغ ما طی شد

و من شرمندۀ دست و دل گل‌پرورش بودم

مدینه! كاش! جان من، بلا گردان او می‌شد

كه او همرزم دیرین بود و من همسنگرش بودم

مدینه! رو به مسجد كرد آن ریحانه در حالی

كه من آیینه‌دار دیدۀ از خون ترش بودم

نه تنها آسمان‌ها را دگرگون كرد، حتّی من

به حیرت از شكوه خطبۀ روشن‌گرش بودم

مدینه! آن شب قدری كه رفت آن مهربان مادر

پریشان‌ خاطر از حال و هوای دخترش بودم

مدینه! گِرد او هر روز چون پروانه می‌گشتم

به جای شمع، هر شب در كنار بسترش بودم


تعداد بازديد : 1241
چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت: 18:03
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف