محمد فردوسی امام زمان(عج)-مناجات سال ها منتظر روز وصالت هستم چشم در راه تماشای جمالت هستم گر چه

محمد فردوسی امام زمان(عج)-مناجات سال ها منتظر روز وصالت هستم چشم در راه تماشای جمالت هستم گر چه

محمد فردوسی امام زمان(عج)-مناجات سال ها منتظر روز وصالت هستم چشم در راه تماشای جمالت هستم گر چه

محمد فردوسی امام زمان(عج)-مناجات سال ها منتظر روز وصالت هستم چشم در راه تماشای جمالت هستم گر چه

محمد فردوسی امام زمان(عج)-مناجات سال ها منتظر روز وصالت هستم چشم در راه تماشای جمالت هستم گر چه
محمد فردوسی امام زمان(عج)-مناجات سال ها منتظر روز وصالت هستم چشم در راه تماشای جمالت هستم گر چه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
محمد فردوسی امام زمان(عج)-مناجات سال ها منتظر روز وصالت هستم چشم در راه تماشای جمالت هستم گر چه

امام زمان(عج)-مناجات


سال ها منتظر روز وصالت هستم

چشم در راه تماشای جمالت هستم

گر چه دورم ز تو امّا به خیالم آقا

صبح و شب معتکف کعبۀ خالت هستم

من که در باغ کرامات تو پرورده شدم

با گنه کاری خود، میوۀ کالت هستم

خوب می دانم از این که چقدَر آقا جان

باعث درد سر و رنج و ملالت هستم!

با همه بار گناهی که به گردن دارم

نکند فکر کنی وزر و وَبالت هستم

رو سیاهی مرا تو به رخ من نکشی

تا قیامت به خدا محو خصالت هستم

خوش به حال من مسکین که تو آقای منی

افتخارم بُوَد این جمله ... "بلالت هستم"

آن قدَر آه از این چاه دلم جوشیده

که دگر چشمۀ جوشان زلالت هستم

بی جهت نیست که در بزم عزا می گریم

چون که من ریزه خور نان حلالت هستم

قامت سرو تو را فاطمیّه خم کرده

تا ابد گریه کن قد هلالت هستم


تعداد بازديد : 179
جمعه 25 فروردین 1391 ساعت: 8:33
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف