مجید لشکری حضرت زهرا(س)-شهادت مثل هر شب نگاه مادر من خیره بر چارچوب در شده است آن قدر خیره مان

مجید لشکری حضرت زهرا(س)-شهادت مثل هر شب نگاه مادر من خیره بر چارچوب در شده است آن قدر خیره مان

مجید لشکری حضرت زهرا(س)-شهادت مثل هر شب نگاه مادر من خیره بر چارچوب در شده است آن قدر خیره مان

مجید لشکری حضرت زهرا(س)-شهادت مثل هر شب نگاه مادر من خیره بر چارچوب در شده است آن قدر خیره مان

مجید لشکری حضرت زهرا(س)-شهادت مثل هر شب نگاه مادر من خیره بر چارچوب در شده است آن قدر خیره مان
مجید لشکری حضرت زهرا(س)-شهادت مثل هر شب نگاه مادر من خیره بر چارچوب در شده است آن قدر خیره مان
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مجید لشکری حضرت زهرا(س)-شهادت مثل هر شب نگاه مادر من خیره بر چارچوب در شده است آن قدر خیره مان

حضرت زهرا(س)-شهادت


مثل هر شب نگاه مادر من

 خیره بر چارچوب در شده است

آن قدر خیره مانده یک نقطه

که نگاهش دوباره تر شده است

 

مادرم از گلایه ها سیر است

 مادرم نوجوان ولی پیر است

مادرم بستری - زمین گیر است

مادرم دست بر کمر شده است

 

زخم بستر برید امانش را

 سوخت آن قامت کمانش را

طاقتش هر چه قدر کم شده است

 ورم سینه بیشتر شده است

 

زن همسایه چند روزی پیش

 با گروهی عیادتش آمد

با همین گوش خود شنیدم گفت:

 «فاطمه مثل محتضر شده است»

 

جامه ای کرد بر تن حسنش

کفنی هم گذاشت دست حسین

زینبش را فقط سفارش کرد

نکند عازم سفر شده است:

 

«دخترم! کربلا برای حسین 

 مثل خواهر نه! مثل مادر باش

چون شنیدم که از مصیبت او

 سعد وقاص با خبر شده است »

 

کربلا هیزم تر آوردند

 اشک از دیده ها در آوردند

دامن خیمه های آل الله

 با همان شعله شعله ور شده است

 

بگذارید نوحه خوان بشوم

 بگذارید نیمه جان بشوم

بگذارید قد کمان بشوم

 حرفی از کربلا اگر شده است

  

چهارده قرن مادرم زنده است

نور او تا همیشه پاینده است

شرح او بی نهایتی ابدی است

قصه اش گر چه مختصر شده است


تعداد بازديد : 185
جمعه 18 فروردین 1391 ساعت: 23:53
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف