ای ابر درس گریه ز چشم ترم بگیر ای لاله داغ از دل غم پرورم بگیر یک دوست هم به خانه ما سر نمیزند ای مر

ای ابر درس گریه ز چشم ترم بگیر ای لاله داغ از دل غم پرورم بگیر یک دوست هم به خانه ما سر نمیزند ای مر

ای ابر درس گریه ز چشم ترم بگیر ای لاله داغ از دل غم پرورم بگیر یک دوست هم به خانه ما سر نمیزند ای مر

ای ابر درس گریه ز چشم ترم بگیر ای لاله داغ از دل غم پرورم بگیر یک دوست هم به خانه ما سر نمیزند ای مر

ای ابر درس گریه ز چشم ترم بگیر ای لاله داغ از دل غم پرورم بگیر یک دوست هم به خانه ما سر نمیزند ای مر
ای ابر درس گریه ز چشم ترم بگیر ای لاله داغ از دل غم پرورم بگیر یک دوست هم به خانه ما سر نمیزند ای مر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ای ابر درس گریه ز چشم ترم بگیر ای لاله داغ از دل غم پرورم بگیر یک دوست هم به خانه ما سر نمیزند ای مر
ای ابر درس گریه ز چشم ترم بگیر
ای لاله داغ از دل غم پرورم بگیر
یک دوست هم به خانه ما سر نمیزند
ای مرگ پا گذار و به دامان سرم بگیر
از سوز سینه ام دلم آتش گرفته بس
بابت بگو که فاصله از بسترم بگیر
پروانه تو شمع شد و آب شد تنش
گیری اگر سراغ ز خاکسترم بگیر
بر دامن تو دست من ای دست بی رمق
وقت دعا نجات من از داورم بگیر
زینب که جا به سینه ی من داشت مدتی است
این نازنین نگفته به من در برم بگیر

تعداد بازديد : 275
پنجشنبه 17 فروردین 1391 ساعت: 10:46
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف