فاطمه ای همه عشق علی گوش کن زمزمه عشق علی با غمت خسته و تنها و غمین سوخته ساخته این خانه نشین به دلم

فاطمه ای همه عشق علی گوش کن زمزمه عشق علی با غمت خسته و تنها و غمین سوخته ساخته این خانه نشین به دلم

فاطمه ای همه عشق علی گوش کن زمزمه عشق علی با غمت خسته و تنها و غمین سوخته ساخته این خانه نشین به دلم

فاطمه ای همه عشق علی گوش کن زمزمه عشق علی با غمت خسته و تنها و غمین سوخته ساخته این خانه نشین به دلم

فاطمه ای همه عشق علی گوش کن زمزمه عشق علی با غمت خسته و تنها و غمین سوخته ساخته این خانه نشین به دلم
فاطمه ای همه عشق علی گوش کن زمزمه عشق علی با غمت خسته و تنها و غمین سوخته ساخته این خانه نشین به دلم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
فاطمه ای همه عشق علی گوش کن زمزمه عشق علی با غمت خسته و تنها و غمین سوخته ساخته این خانه نشین به دلم
فاطمه ای همه عشق علی
گوش کن زمزمه عشق علی
با غمت خسته و تنها و غمین
سوخته ساخته این خانه نشین
به دلم آرزوی روی مهت
می کشم حصرت نیمه نگهت
شیشه عمر علی خورد ترک
در کف سنگ فراوان فدک
شیشه عمر مرا بند بزن
به علی فاطمه لبخند بزن
فاطمه طاق شده صبر علی
بود این بستر تو قبر علی
خیز ای دارو ندارم بنشین
بر سر سفره کنارم بنشین
بنگر اود علی مشک علی
سفره نان جو خشک علی
شمع سوزان من و حجره من
سبب رزق من و سفره من
نمک سفره نان گسترده
بین حسین کوزه آب آورده
خیز از جا و بیا بسم الله
تو شروع کن به غذا بسم الله
لقمه نانی تو به کلثوم بده
لقمه ای عشق به مظلوم بده
خیز از جا و چنین ناز مکن
سفره درد علی باز مکن

تعداد بازديد : 172
پنجشنبه 17 فروردین 1391 ساعت: 10:31
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف