عمری است ابرم در بهار زهرا مهتاب عشقم در مدار زهرا یاس بهشتی محبت است او من شبنم بر شاخسار زهرا از ن

عمری است ابرم در بهار زهرا مهتاب عشقم در مدار زهرا یاس بهشتی محبت است او من شبنم بر شاخسار زهرا از ن

عمری است ابرم در بهار زهرا مهتاب عشقم در مدار زهرا یاس بهشتی محبت است او من شبنم بر شاخسار زهرا از ن

عمری است ابرم در بهار زهرا مهتاب عشقم در مدار زهرا یاس بهشتی محبت است او من شبنم بر شاخسار زهرا از ن

عمری است ابرم در بهار زهرا مهتاب عشقم در مدار زهرا یاس بهشتی محبت است او من شبنم بر شاخسار زهرا از ن
عمری است ابرم در بهار زهرا مهتاب عشقم در مدار زهرا یاس بهشتی محبت است او من شبنم بر شاخسار زهرا از ن
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
عمری است ابرم در بهار زهرا مهتاب عشقم در مدار زهرا یاس بهشتی محبت است او من شبنم بر شاخسار زهرا از ن
عمری است ابرم در بهار زهرا
مهتاب عشقم در مدار زهرا
یاس بهشتی محبت است او
من شبنم بر شاخسار زهرا
از نسل میثم آن شهید عشقم
من شیعه ام  مشتاق دار زهرا
سینه سپر در سنگر ولایم
تا آنکه گردم جان نثار زهرا
آری پرستوی ولایتم من
یارب مرا کن هم جوار زهرا
آن قدر می گردم در عالم عشق
شاید کنم پیدا مزار زهرا
در روز محشر چون که پا زدی تو
بین مرا گردد قبار زهرا
شکر خدا داریم بر سر خود
با سایه نسل و تبار زهرا
شکر خدا در لشکر ولایت
سربند ما دارد شعار زهرا

تعداد بازديد : 216
پنجشنبه 17 فروردین 1391 ساعت: 10:31
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف