دیگه کسی تو مدینه سراغ زهرا نمی یاد دست شکسته رو ببین که دیگه بالا نمی یاد من شنیدم تو کوچه ها به زخ

دیگه کسی تو مدینه سراغ زهرا نمی یاد دست شکسته رو ببین که دیگه بالا نمی یاد من شنیدم تو کوچه ها به زخ

دیگه کسی تو مدینه سراغ زهرا نمی یاد دست شکسته رو ببین که دیگه بالا نمی یاد من شنیدم تو کوچه ها به زخ

دیگه کسی تو مدینه سراغ زهرا نمی یاد دست شکسته رو ببین که دیگه بالا نمی یاد من شنیدم تو کوچه ها به زخ

دیگه کسی تو مدینه سراغ زهرا نمی یاد دست شکسته رو ببین که دیگه بالا نمی یاد من شنیدم تو کوچه ها به زخ
دیگه کسی تو مدینه سراغ زهرا نمی یاد دست شکسته رو ببین که دیگه بالا نمی یاد من شنیدم تو کوچه ها به زخ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دیگه کسی تو مدینه سراغ زهرا نمی یاد دست شکسته رو ببین که دیگه بالا نمی یاد من شنیدم تو کوچه ها به زخ
دیگه کسی تو مدینه سراغ زهرا نمی یاد
دست شکسته رو ببین که دیگه بالا نمی یاد
من شنیدم تو کوچه ها به زخم دل نمک زدند
چون حسنت تو خواب می گفت مادرم و کتک زدند
زینب من می گفت بابا یه مژده یک خبر دارم
سفره نون خونمون گرفته بوی مادرم
اگه می خوای خداحافظی قشنگ و با نمک بشه
بیا با هم گریه کنیم تا دلمون خنک بشه
جون به لبم رسیده است این که به غم خو بگیری
تا کی می خوای عزیز من دستی به پهلو بگیری
امشب و مهمون منی تا کی می خوای رو بگیری
ببین دارم دق می کنم تا کی می خوای رو بگیری

تعداد بازديد : 131
پنجشنبه 17 فروردین 1391 ساعت: 10:28
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف