من ماه عالمینم (2) خورشید کاظ

من ماه عالمینم (2) خورشید کاظ

من ماه عالمینم (2) خورشید کاظ

من ماه عالمینم (2) خورشید کاظ

من ماه عالمینم (2) خورشید کاظ
من ماه عالمینم (2) خورشید کاظ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من ماه عالمینم (2) خورشید کاظ

من ماه عالمینم (2)                                                                        خورشید کاظمینم

نور دل حسینم                                                                    نور دل حسینم

                                    بابا رضا کجائی – می سوزم از جدائی

در حجره جان سپارم (2)                                                        در حال احتضلرم

من همدمی ندارم                                                                 من همدمی ندارم

                                      بابا رضا کجائی – می سوزم از جدائی

بر دیده ام ستاره (2)                                                                           در سینه ام شراره

با قلب پاره پاره                                                                      با قلب پاره پاره

                                     بابا رضا کجائی – می سوزم از جدائی

دردا که رفتم از حال                                                                            از بس زدم پر و بال

در لانه افتادم                                                                                      از فرط نا توانی

                                      بابا رضا کجائی – می سوزم از جدائی

گویند تشنه جان داد                                                                          خاموش شد ز فریاد

از این غریب تنها                                                                                 پرسند اگر نشانی

                                    بابا رضا کجائی – می سوزم از جدائی


تعداد بازديد : 171
چهارشنبه 09 فروردین 1391 ساعت: 12:49
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف