کنار نهر علقمه، دشمن بدور من همه اَیــــــــا حسین فاطمه، حسین بیا برادرم ترا به جان اکبرت، که کشت

کنار نهر علقمه، دشمن بدور من همه اَیــــــــا حسین فاطمه، حسین بیا برادرم ترا به جان اکبرت، که کشت

کنار نهر علقمه، دشمن بدور من همه اَیــــــــا حسین فاطمه، حسین بیا برادرم ترا به جان اکبرت، که کشت

کنار نهر علقمه، دشمن بدور من همه اَیــــــــا حسین فاطمه، حسین بیا برادرم ترا به جان اکبرت، که کشت

کنار نهر علقمه، دشمن بدور من همه اَیــــــــا حسین فاطمه، حسین بیا برادرم ترا به جان اکبرت، که کشت
کنار نهر علقمه، دشمن بدور من همه اَیــــــــا حسین فاطمه، حسین بیا برادرم ترا به جان اکبرت، که کشت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کنار نهر علقمه، دشمن بدور من همه اَیــــــــا حسین فاطمه، حسین بیا برادرم ترا به جان اکبرت، که کشت

کنار نهر علقمه، دشمن بدور من همه

اَیــــــــا حسین فاطمه، حسین بیا برادرم

ترا به جان اکبرت، که کشته شد برادرت

نظر نمـــــــــا برادرت، حسین بیا برادرم

نه دست در بدن مرا، نه حالت سخن مرا

نه غسل و نه کفن مرا، حسین بیا برادرم

چسان نعش تو برادرم، چسان رو در حرم آرم

نه قوت به کمر دارم، اَبا الفضل ای علمدارم

شدی آسوده از دنیا، روی در جنت المأوی

بنزد مادرم زهرا، ابا الفضل ای علمدارم

بگو با مادرم زهرا، حُسینت یکه و تنها

میان اشکر اعدا، ابا الفضل ای علمدارم



تعداد بازديد : 427
دوشنبه 07 فروردین 1391 ساعت: 12:58
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف