ای دلدار من ای غمخوار من ای سالار من سالار من سالار من من مجنون هستم من مست مستم من کلب در کلب در

ای دلدار من ای غمخوار من ای سالار من سالار من سالار من من مجنون هستم من مست مستم من کلب در کلب در

ای دلدار من ای غمخوار من ای سالار من سالار من سالار من من مجنون هستم من مست مستم من کلب در کلب در

ای دلدار من ای غمخوار من ای سالار من سالار من سالار من من مجنون هستم من مست مستم من کلب در کلب در

ای دلدار من ای غمخوار من ای سالار من سالار من سالار من من مجنون هستم من مست مستم من کلب در کلب در
ای دلدار من ای غمخوار من ای سالار من سالار من سالار من من مجنون هستم من مست مستم من کلب در کلب در
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ای دلدار من ای غمخوار من ای سالار من سالار من سالار من من مجنون هستم من مست مستم من کلب در کلب در

ای دلدار من ای غمخوار من

ای سالار من سالار من سالار من

من مجنون هستم من مست مستم

من کلب در کلب در زینب هستم

حسین یا ابا عبدالله

تو دل می بری از همه سری

تو قیامتی تو محشری تو محشری

تو وجه اللهی تو عین اللهی

تو عشق منی عشق منی ثاراللهی

حسین یا ابا عبدالله
تعداد بازديد : 137
شنبه 05 فروردین 1391 ساعت: 16:52
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف