تموم دنیا اینو میدونه از عشقت ارباب شدم دیوونه حسین عشق حسین شده هنگامه جنون این دل ز عمق سینه م

تموم دنیا اینو میدونه از عشقت ارباب شدم دیوونه حسین عشق حسین شده هنگامه جنون این دل ز عمق سینه م

تموم دنیا اینو میدونه از عشقت ارباب شدم دیوونه حسین عشق حسین شده هنگامه جنون این دل ز عمق سینه م

تموم دنیا اینو میدونه از عشقت ارباب شدم دیوونه حسین عشق حسین شده هنگامه جنون این دل ز عمق سینه م

تموم دنیا اینو میدونه از عشقت ارباب شدم دیوونه حسین عشق حسین شده هنگامه جنون این دل ز عمق سینه م
تموم دنیا اینو میدونه از عشقت ارباب شدم دیوونه حسین عشق حسین شده هنگامه جنون این دل ز عمق سینه م
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
تموم دنیا اینو میدونه از عشقت ارباب شدم دیوونه حسین عشق حسین شده هنگامه جنون این دل ز عمق سینه م

تموم دنیا اینو میدونه

از عشقت ارباب شدم دیوونه

حسین عشق حسین

شده هنگامه جنون این دل

ز عمق سینه میخونه این دل

سلام ای شمس و سلام ای ماهم

حسین زهرا تو هستی شاهم

پدر می گفته به گوشم هر شب

تو هستی عبد حسین و زینب

توئی ارباب و گدایت هستم

فقیر کرب وبلایت هستم

همه امیدم مکن نومیدم

که از صحن تو چه ها بشنیدم

شنیدم خاکت شفای دلهاست

حریم پاکت بهشت دنیاست

عجب ایوون طلائی داری

خدائی چه کربلائی داری

برای زینب بگوید مادر

حسینم گردد ز کینه بی سر

چه شد عاشورا عزیز زهرا

میان دشمن غریب وتنها

روان شد اکبر به سوی میدان

تنت صد پاره از ظلم عدوان

به سوی علقم روان شد سقا

ز مرکب افتاده به پیش زهرا

عدو خندان و حسین خونین تن

سرش ببریده به چنگ دشمن

بگوید زهرا به حال مضطر

غریب مادر غریب مادر
تعداد بازديد : 153
شنبه 05 فروردین 1391 ساعت: 16:28
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف