همسفر من قاتل برادرم بود (2) هفده سر بریده در ، برابرم بود

همسفر من قاتل برادرم بود (2) هفده سر بریده در ، برابرم بود

همسفر من قاتل برادرم بود (2) هفده سر بریده در ، برابرم بود

همسفر من قاتل برادرم بود (2) هفده سر بریده در ، برابرم بود

همسفر من قاتل برادرم بود (2) هفده سر بریده در ، برابرم بود
همسفر من قاتل برادرم بود (2) هفده سر بریده در ، برابرم بود
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
همسفر من قاتل برادرم بود (2) هفده سر بریده در ، برابرم بود

همسفر من قاتل برادرم بود (2)                                           هفده سر بریده در ، برابرم بود (2)

                                    ای نور دو عینم – مظلوم حسینم (2)

ای یوسف گمگشته ، در خون تپیده (2)                    پیراهنت مثل تنت ، از هم دریده (2)

                                    ای نور دو عینم – مظلوم حسینم (2)

از نیزه تا طشت طلا ، اشکم روانه (2)                     تو چوب دشمن خوردی و من تازیانه (2)

                                    ای نور دو عینم – مظلوم حسینم (2)

تو دلبری کردی و من دادم ز کف دل (2)                     پیشانی خود را زدم ، برچوب محمل (2)

                                    ای نور دو عینم – مظلوم حسینم (2)


تعداد بازديد : 677
شنبه 05 فروردین 1391 ساعت: 13:13
نویسنده:
نظرات(1)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط من در تاریخ 1392/04/13 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

من

سلام
اين روضه را از كجا مي توانيم دانلود كنيم؟


روضه هايي كه تو وبلاگتون گذاشتين را ميشه فايل صوتيش را هم بذارين ؟

لطفا جواب را برام ايميل كنين د
ممنونم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف