با مستی و با شور و شین با ذکر شاه عالمین هر جا برم جار می زنم به من میگن سگ حسین عبد حسینم کلب حسی

با مستی و با شور و شین با ذکر شاه عالمین هر جا برم جار می زنم به من میگن سگ حسین عبد حسینم کلب حسی

با مستی و با شور و شین با ذکر شاه عالمین هر جا برم جار می زنم به من میگن سگ حسین عبد حسینم کلب حسی

با مستی و با شور و شین با ذکر شاه عالمین هر جا برم جار می زنم به من میگن سگ حسین عبد حسینم کلب حسی

با مستی و با شور و شین با ذکر شاه عالمین هر جا برم جار می زنم به من میگن سگ حسین عبد حسینم کلب حسی
با مستی و با شور و شین با ذکر شاه عالمین هر جا برم جار می زنم به من میگن سگ حسین عبد حسینم کلب حسی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
با مستی و با شور و شین با ذکر شاه عالمین هر جا برم جار می زنم به من میگن سگ حسین عبد حسینم کلب حسی

با مستی و با شور و شین با ذکر شاه عالمین

هر جا برم جار می زنم به من میگن سگ حسین

عبد حسینم کلب حسینم

ساجد روی مه حسینم

ساجد روی مه حسینم

كروكی كرب و بلا سر راست والله به حسین

وقتی تو هیئت می شینی زود می ری بین الحرمین

عشقم حسینه ماهم حسینه

پیر طریق و راهم حسینه

همش تو گوشم می خونند وصف بهشت و حور یار

بهشت من تویی حسین جنت من می خوام چیكار

عبد حسینم كلب حسینم

ساجد روی مه حسینم

صحن و سرا و حرمش ز جنت خدا سره

ضریح شش گوشه اون دل ز دو عالم می بره

عبد حسینم كلب حسینم

ساجد روی مه حسینم
تعداد بازديد : 205
شنبه 05 فروردین 1391 ساعت: 13:07
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف