مجیدرجبی مدح حضرت زینب (س) کیستم من دختر شاه عرب رازق بی منت نان و رطب کیستم من عشق را معنا منم

مجیدرجبی مدح حضرت زینب (س) کیستم من دختر شاه عرب رازق بی منت نان و رطب کیستم من عشق را معنا منم

مجیدرجبی مدح حضرت زینب (س) کیستم من دختر شاه عرب رازق بی منت نان و رطب کیستم من عشق را معنا منم

مجیدرجبی مدح حضرت زینب (س) کیستم من دختر شاه عرب رازق بی منت نان و رطب کیستم من عشق را معنا منم

مجیدرجبی مدح حضرت زینب (س) کیستم من دختر شاه عرب رازق بی منت نان و رطب کیستم من عشق را معنا منم
مجیدرجبی مدح حضرت زینب (س) کیستم من دختر شاه عرب رازق بی منت نان و رطب کیستم من عشق را معنا منم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مجیدرجبی مدح حضرت زینب (س) کیستم من دختر شاه عرب رازق بی منت نان و رطب کیستم من عشق را معنا منم

مدح حضرت زینب (س)


کیستم من دختر شاه عرب

رازق بی منت نان و رطب

کیستم من عشق را معنا منم

دختر انسیه   الحورا   منم

کیستم من عاشقی دلسوخته

سرنوشتش را به دلبر  دوخته

کیستم من در هجومی بی امان

غم طوافم می دهد چون حاجیان

کیستم من آسمان را اخترم

ذوالفقار  در  نیام   حیدرم(ع)

کیستم من بهر حیدر زینتم

دختری نیکو  سرشت  و طینتم

کیستم  سرمایه  آل  عبا

کیستم   پیغمبر  کرب  و بلا

کیستم من عشق در بنیان من

صدچومریم  میهمان  خوان  من

کیستم من ماه شبهای حسین

خواهر بی مثل وهمتای حسین

کیستم من نافله خوان شبم

زینبم  من  زینبم  من   زینبم

زینبم من یاروغمخوار حسین

آمدم  تا  که  شوم  یارحسین

زینبم من آرزوی   فاطمه(س)

از  تلاطمها  ندارم   واهمه

زینبم صبرم زجنس آهن است

سربه محمل کوفتن کار من است

زینبم استاد دانشگاه عشق

هستی ام را داده ام در راه عشق


تعداد بازديد : 309
جمعه 04 فروردین 1391 ساعت: 12:11
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف