من غریب و تنهایم – من عزیز زهرایم (2) آفتاب عمر من ، کم کم روی بام آمد

من غریب و تنهایم – من عزیز زهرایم (2) آفتاب عمر من ، کم کم روی بام آمد

من غریب و تنهایم – من عزیز زهرایم (2) آفتاب عمر من ، کم کم روی بام آمد

من غریب و تنهایم – من عزیز زهرایم (2) آفتاب عمر من ، کم کم روی بام آمد

من غریب و تنهایم – من عزیز زهرایم (2) آفتاب عمر من ، کم کم روی بام آمد
من غریب و تنهایم – من عزیز زهرایم (2) آفتاب عمر من ، کم کم روی بام آمد
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من غریب و تنهایم – من عزیز زهرایم (2) آفتاب عمر من ، کم کم روی بام آمد

من غریب و تنهایم – من عزیز زهرایم (2)

آفتاب عمر من ، کم کم روی بام آمد                                     بوی مادرم زهرا ، امشب به مشام آمد (2)

من غریب و تنهایم – من عزیز زهرایم (2)

سر تا به قدم دردم ، بی یار و طبیبم من                               چون طایر پر بسته ،در خانه غریبم من (2)

من غریب و تنهایم – من عزیز زهرایم (2)

ای مدینه از چشمم ، ریزد اشک تنهایی                   جان دادم من امشب ، گردیده تماشایی (2)

من غریب و تنهایم – من عزیز زهرایم (2)

مانند گل افسردم ، از باد خزان امشب                                  آسوده شدم آخر ، از زخم زبان امشب (2)

من غریب و تنهایم – من عزیز زهرایم (2)




تعداد بازديد : 687
سه شنبه 01 فروردین 1391 ساعت: 22:08
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف