محرم اسرار هیچ دانی که من زار گرفتار توام با دل و جان سبب گرمی بازار توام هر جفا

محرم اسرار هیچ دانی که من زار گرفتار توام با دل و جان سبب گرمی بازار توام هر جفا

محرم اسرار هیچ دانی که من زار گرفتار توام با دل و جان سبب گرمی بازار توام هر جفا

محرم اسرار هیچ دانی که من زار گرفتار توام با دل و جان سبب گرمی بازار توام هر جفا

محرم اسرار هیچ دانی که من زار گرفتار توام با دل و جان سبب گرمی بازار توام هر جفا
محرم اسرار هیچ دانی که من زار گرفتار توام با دل و جان سبب گرمی بازار توام هر جفا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
محرم اسرار هیچ دانی که من زار گرفتار توام با دل و جان سبب گرمی بازار توام هر جفا

هیچ دانی که من زار گرفتار توام                  با دل و جان سبب گرمی بازار توام

هر جفا از تو به من رفت به منت بخرم          به خدا یار توام یار وفادار توام

تار گیسوی تو آخر به کمندم افکند               من اسیر خم گیسوی تو و تار توام

عارفان پرده بیفکند به رخسار حبیب            من دیوانه گشاینده رخسار توام

عاشقان سرّ سویدای تو را فاش کنند           پیش من آی که من محرم اسرار توام

                                                روی بگشای بر این پیر ز پا افتاده

                                                تا دم مرگ به جان عاشق دیدار توام

                                                            ***                   (امام خمینی ره )
تعداد بازديد : 291
سه شنبه 01 فروردین 1391 ساعت: 5:20
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف