سید مجتبی شجاع امام زمان(ع)-مناجات درد دلم دوا شود به لطف صاحب الزمان گره ز کار وا شود به لطف

سید مجتبی شجاع امام زمان(ع)-مناجات درد دلم دوا شود به لطف صاحب الزمان گره ز کار وا شود به لطف

سید مجتبی شجاع امام زمان(ع)-مناجات درد دلم دوا شود به لطف صاحب الزمان گره ز کار وا شود به لطف

سید مجتبی شجاع امام زمان(ع)-مناجات درد دلم دوا شود به لطف صاحب الزمان گره ز کار وا شود به لطف

سید مجتبی شجاع امام زمان(ع)-مناجات درد دلم دوا شود به لطف صاحب الزمان گره ز کار وا شود به لطف
سید مجتبی شجاع امام زمان(ع)-مناجات درد دلم دوا شود به لطف صاحب الزمان گره ز کار وا شود به لطف
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سید مجتبی شجاع امام زمان(ع)-مناجات درد دلم دوا شود به لطف صاحب الزمان گره ز کار وا شود به لطف

امام زمان(ع)-مناجات 


 درد دلم دوا شود به لطف صاحب الزمان

 گره ز کار وا شود به لطف صاحب الزمان

 اگر ملول و خسته ام اگر که دل شکسته ام

 دلم ز غم رها شود به لطف صاحب الزمان

 خدا به یمن او به ما روزی خود عطا کند

 دفع بلا ز ما شود به لطف صاحب الزمان

 اوست معز الاولیاء رمز اجابت دعا

 اجابت دعا شود به لطف صاحب الزمان

 اگر به من نظر کند شام غمم سحر کند

 حاجت دل روا شود به لطف صاحب الزمان

 ذره اگر که آفتاب شود به لطف بوتراب

 خاک چو کیمیا شود به لطف صاحب الزمان

 هر که شود به شور و شین، سینه زن غم حسین

 زائر کربلا شود به لطف صاحب الزمان


تعداد بازديد : 213
یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت: 19:28
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف