دو بیتی های امام زمان(عج) امام زمان(عج)-مناجاتی زهرا محدّثی خراسانی بر آمدنت جهان تفأل زده

دو بیتی های امام زمان(عج) امام زمان(عج)-مناجاتی زهرا محدّثی خراسانی بر آمدنت جهان تفأل زده

دو بیتی های امام زمان(عج) امام زمان(عج)-مناجاتی زهرا محدّثی خراسانی بر آمدنت جهان تفأل زده

دو بیتی های امام زمان(عج) امام زمان(عج)-مناجاتی زهرا محدّثی خراسانی بر آمدنت جهان تفأل زده

دو بیتی های امام زمان(عج) امام زمان(عج)-مناجاتی زهرا محدّثی خراسانی بر آمدنت جهان تفأل زده
دو بیتی های امام زمان(عج) امام زمان(عج)-مناجاتی زهرا محدّثی خراسانی بر آمدنت جهان تفأل زده
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دو بیتی های امام زمان(عج) امام زمان(عج)-مناجاتی زهرا محدّثی خراسانی بر آمدنت جهان تفأل زده

امام زمان(عج)-مناجاتی

 

زهرا محدّثی خراسانی

 

بر آمدنت جهان تفأل زده است

خورشید دوباره بر زمین پل زده است

برخیز و بیا که در قدومت، حتّی

پاییز به گیسوی خودش گل زده است

×××

صادق جعفری

 

مشهورترین دعای ما یا مهدیست

فرمانده و مقتدای ما یا مهدیست

اینجا همگی به نام او می‌گذرند

اسم شب کوچه‌های ما یا مهدیست 

×××

غلام رضا فاتحی

 

یک منتقم از طواف حج می آید

با اسب، و ذوالفقار کج می آید

 آمین  خدا  برای  اللهم

عجل ولیک الفرج می آید

×××

مهدی صفی یاری

 

از عـصـر قـدیم با تو عهدی دارم

وز نام شما به کام شهدی دارم

ایــام ولادتــت امـــام حـــاضـــر

بـر لب شب و روز ذکر مهدی(عج)دارم

***

عمری است که در سوز غم فاطمه هستی

دلسوخته ی عمر کم فاطمه هستی

من مطمئنم روز ظهورت اول

در فکر بنای حرم فاطمه هستی

×××

پروانه عزیزی فرد

 

شمیم شال سبزت این حوالی ست

کنار هفته های احتمالی ست

تمامش کن بیا آقای ندبه

غروب جمعه ها جای تو خالی است

×××

روح الله گایینی

 

زهجر تو شدم حیران ونالان

شبیه مرغ پر بسته به زندان

ندارم طاقت هجران ودوری

شده پر چوب خط جمعه هامان

×××

روح الله گایینی

 

دلم در سینه مالامال درد است

ز هجر روی تو دلگیر و سرد است

 تمام جمعه ها یابن الحسن گوست

دلم در انتظار رادمرد است

×××

صادق جعفری ـ سیستان و بلوچستان

 

نکردی آشکارا خلوتت را

دوباره من غریبم قربتت را

خدا امروز هم در دفتر عشق

موجه کرد گویا غیبتت را

×××

سیدحبیب نظاری

 

شروع قصه با برگشتن تو

کجا ما وکجا برگشتن تو؟

ولی نه،مانده از چشم انتظاری

فقط یک ندبه تا برگشتن تو

***

به مهر این و آن عادت ندارم

به حرف دیگران عادت ندارم

به سایه سار امنی در شب زخم

به غیر جمکران عادت ندارم

***

تمام عمر بی لبخند؟... سخت است

به لبخند خودت سوگند، سخت است

برای دیدنت تا جمعه ی بعد

تحمل می کنم هر چند، سخت است

***

تو که درد آشنای اهل دردی

تو که دست کسی را رد نکردی

بگو حالا که دلهامان شکسته ست

دلت می آید آیا بر نگردی؟

***

دل ما شد کویر تفته؟ برگرد

خدا را! ای بهار رفته برگرد

تمام جمعه ها را صبر کردیم

اقلا جمعه ی این هفته برگرد

***

شکفتن، آرزو، لبخند، جمعه

جهان را گرچه آکندند، جمعه

گذشت و باز هم باران نبارید

تحمل تا به کی، تا چند جمعه؟

***

دلی سبز و تناور داشت گلدان

نگاهی خیره بر در داشت گلدان

دو رکعت ندبه خواند و منتظر شد

نباریدی ترک برداشت گ ل د ا ن

***

دلم می خواست باران بیشتر بود

حضور تو، حضوری مستمر بود

میان جمله ی «آن مرد آمد»

برای تو ضمیری مستتر بود

***

 دلم هر چند بی نام و نشان است

دچار گریه های بی امان است

دلم دلتنگ باران است امشب

سرش بر شانه های جمکران است

***

دوباره دیر شد، باران نبارید

دلم تبخیر شد، باران نبارید

به چشم آسمان ها خیره ماندم

نگاهم پیر شد، باران نبارید

×××

خلیل ذکاوت

 

بیا باران براى ما بیاور

بهاران را به این صحرا بیاور

عطش داریم، تا کى قطره قطره؟

بیا و با خودت دریا بیاور

***

از این بن بست تنگ من منى ها

ببر ما را به دشت روشنى ها

به قرآن، بى تو احساسى غریبیم

در این دنیاى آدم آهنى ها

×××

عبدالرحیم سعیدی راد

 

چرا شب مانده و فردا نمی شه؟

گره از کار دنیا وا نمیشه

زمین و آسمونو گشتم؛ اما

کسی چون یوسف زهرا(س) نمی شه!

***

سحر شد یار بی‌ همتا نیامد

یگانه‌ منجی‌ دل ها نیامد

نهاد آدینه‌ را موعود دیدار

هزار آدینه‌ رفت‌ امّا نیامد

***

تو را امواج دریا می شناسند

تو را شن های صحرا می شناسند

تو را ای منجی دل های عالم

تمام کهکشان ها می شناسند


تعداد بازديد : 2655
یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت: 19:20
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف