امام زمان(عج) ای یار پشت پرده غیبت نهانیم من عاشقم بکو به کجا می دوانیم افکنده ای به گردن من ریسم

امام زمان(عج) ای یار پشت پرده غیبت نهانیم من عاشقم بکو به کجا می دوانیم افکنده ای به گردن من ریسم

امام زمان(عج) ای یار پشت پرده غیبت نهانیم من عاشقم بکو به کجا می دوانیم افکنده ای به گردن من ریسم

امام زمان(عج) ای یار پشت پرده غیبت نهانیم من عاشقم بکو به کجا می دوانیم افکنده ای به گردن من ریسم

امام زمان(عج) ای یار پشت پرده غیبت نهانیم من عاشقم بکو به کجا می دوانیم افکنده ای به گردن من ریسم
امام زمان(عج) ای یار پشت پرده غیبت نهانیم من عاشقم بکو به کجا می دوانیم افکنده ای به گردن من ریسم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام زمان(عج) ای یار پشت پرده غیبت نهانیم من عاشقم بکو به کجا می دوانیم افکنده ای به گردن من ریسم

امام زمان(عج)

ای یار پشت پرده غیبت نهانیم

من عاشقم بکو به کجا می دوانیم

افکنده ای به گردن من ریسمان عشق

دنبال خویشتن به کجا می کشانی

ای یوسفی که یوسف کنعان اسیر توست

برگو به وصل خویش توکی می رسانیم

مجنون صفت به دشت جنون دربدر شدم

دیوانه تو هستم و صاحب زمانیم

‏زهرا نشسته منتظرت ای شکوه عشق

گوید بیا بگیر تو داد جوانیم

ای دادخواه فاطمه پا در رکاب کن

من قبر بی نشان و تو هستی نشانیم

‏مظلومه ام که در ره مظلومی علی

پهلوشكسته از اثر ظلم ثانیم

درکوچه ای که دست حسن بود دست من

سیلی کبود کرد رخ ارغوانیم


تعداد بازديد : 427
جمعه 26 اسفند 1390 ساعت: 18:00
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف