گفتی که شعری بازگو بی ظلم و جور و مظلمه در مدح بانوی جهان زهرای اطهر فاطمه گفتم چه گویم مدح او زیر

گفتی که شعری بازگو بی ظلم و جور و مظلمه در مدح بانوی جهان زهرای اطهر فاطمه گفتم چه گویم مدح او زیر

گفتی که شعری بازگو بی ظلم و جور و مظلمه در مدح بانوی جهان زهرای اطهر فاطمه گفتم چه گویم مدح او زیر

گفتی که شعری بازگو بی ظلم و جور و مظلمه در مدح بانوی جهان زهرای اطهر فاطمه گفتم چه گویم مدح او زیر

گفتی که شعری بازگو بی ظلم و جور و مظلمه در مدح بانوی جهان زهرای اطهر فاطمه گفتم چه گویم مدح او زیر
گفتی که شعری بازگو بی ظلم و جور و مظلمه در مدح بانوی جهان زهرای اطهر فاطمه گفتم چه گویم مدح او زیر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
گفتی که شعری بازگو بی ظلم و جور و مظلمه در مدح بانوی جهان زهرای اطهر فاطمه گفتم چه گویم مدح او زیر

گفتی که شعری بازگو بی ظلم و جور و مظلمه

در مدح بانوی جهان زهرای اطهر فاطمه

گفتم چه گویم مدح او زیرا خدا فرموده است

کوثر به مدحش داده بر هر مدح دیگر خاتمه

گفتی که او دخت نبی گفتم که هم سنگ علی

او مادر پیغمبر است و بر امامت قائمه

گفتی که شیر او امامت را به امت داده است

او اهل بیت احمد است و بر علومش عالمه

گفتی که ای شاه شجاع انعام او بی حد بود

گفتم شفاعت خواهم از او روز حشر و واهمه

اثر طبع: شاه شجاه(دلیر)
تعداد بازديد : 255
پنجشنبه 25 اسفند 1390 ساعت: 9:24
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف