رخ مپوشان ز من و فرصت ديدار مگير ماه رخسار علي پرده به رخسار مگير تو به اين سوخته گلزار صفا مي بخ

رخ مپوشان ز من و فرصت ديدار مگير ماه رخسار علي پرده به رخسار مگير تو به اين سوخته گلزار صفا مي بخ

رخ مپوشان ز من و فرصت ديدار مگير ماه رخسار علي پرده به رخسار مگير تو به اين سوخته گلزار صفا مي بخ

رخ مپوشان ز من و فرصت ديدار مگير ماه رخسار علي پرده به رخسار مگير تو به اين سوخته گلزار صفا مي بخ

رخ مپوشان ز من و فرصت ديدار مگير ماه رخسار علي پرده به رخسار مگير تو به اين سوخته گلزار صفا مي بخ
رخ مپوشان ز من و فرصت ديدار مگير ماه رخسار علي پرده به رخسار مگير تو به اين سوخته گلزار صفا مي بخ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
رخ مپوشان ز من و فرصت ديدار مگير ماه رخسار علي پرده به رخسار مگير تو به اين سوخته گلزار صفا مي بخ

رخ مپوشان ز من و فرصت ديدار مگير

ماه رخسار علي پرده به رخسار مگير

 تو به اين سوخته گلزار صفا مي بخشي

همه عشق و صفا را تو زگلزار مگير

همه شب تا به سرگاه پرستار تو ام

تو به جان کندن خود جان پرستار مگير

 راه اينگونه مرو ورنه زغم مي ميرم

پيش چشمان علي دست به ديوار مگير

گل صد برگ علي آرزوي مرگ مکن

دست بشکسته روي خالق ديدار مگير

                                                               شاعر؟؟؟

                                                                               باتشكر از برادر عزيز مهدي محمدي

تعداد بازديد : 639
پنجشنبه 25 اسفند 1390 ساعت: 9:04
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط وبلاگ وهابیت در تاریخ 1392/01/20 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

وبلاگ وهابیت

عظم الله اجورکم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف