وقتی به طوس جا به کنار تو می کنم

وقتی به طوس جا به کنار تو می کنم

وقتی به طوس جا به کنار تو می کنم

وقتی به طوس جا به کنار تو می کنم

وقتی به طوس جا به کنار تو می کنم
وقتی به طوس جا به کنار تو می کنم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
وقتی به طوس جا به کنار تو می کنم

وقتی به طوس جا به کنار تو می کنم
احساس وصل حق به جوار تو می کنم

در بین خلق از همه با آبرو ترم
چون کسب آبرو زغبار تو می کنم

یک حج به نامه عملم ثبت می شود
با هر قدم که رو به دیار تو می کنم

با اشک خجلت آمده ام در حریم تو
این است گوهری که نثار تو می کنم

بر یازده امام چو دلتنگ می شوم
می آیم و طواف مزار تو می کنم

احساس می کنم که میان ملائکم
آن لحظه ای که جا به کنار تو می کنم

تا بوی گل بگیرم و عطری پرا کنم
خارم ولی هوای بهار تو می کنم

در دیده ام حقیقت حق جلوه می کند
چون با خیال سیر عذار تو می کنم

من (میثمم)که در همه جا یا ابالحسن
مدح تو ونیا و تبار تو می کنم


غلامرضا سازگار


تعداد بازديد : 15
دوشنبه 27 شهریور 1402 ساعت: 10:56
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف