انقَدر بر من اضطراب نده

انقَدر بر من اضطراب نده

انقَدر بر من اضطراب نده

انقَدر بر من اضطراب نده

انقَدر بر من اضطراب نده
انقَدر بر من اضطراب نده
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
انقَدر بر من اضطراب نده
یا علی اصغر سلام الله علیه
 
انقَدر بر من اضطراب نده
من صدایت زدم جواب نده...

 
انقدَر این من پر از غم را
با رگ پاره ات عذاب نده

 

دهمت به رباب یا که به خاک
تو به من حق انتخاب نده
 
تشنه ی بوسه از لبت هستم
به لبم وعده ی سراب نده
 
می روی از برم برو اما
رفتنت را فقط شتاب نده
 
با خودم گفتم ای حسین اصلا
آتشی بر دل کباب نده
 
درّ نایاب را بیا دیگر
تو به دست کسی مذاب نده
 
آن علی را به آن رباب بده....
این علی را به این رباب نده
 
ای رباب اصغر خیالی را
بین این گاهواره تاب نده
 
 
جعفر ابوالفتحی
 
 
 

پایگاه اطلاع رسانی اشعار جعفر ابوالفتحی

Jafarabolfathi.rozblog.com


تعداد بازديد : 942
دوشنبه 02 دی 1398 ساعت: 2:40
نویسنده:
نظرات(2)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط دکوراسیون داخلی در تاریخ 1399/12/04 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

دکوراسیون داخلی

خیلی خوب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف