یا ابن الشبیب زخم دلم را نمک زدند

یا ابن الشبیب زخم دلم را نمک زدند

یا ابن الشبیب زخم دلم را نمک زدند

یا ابن الشبیب زخم دلم را نمک زدند

یا ابن الشبیب زخم دلم را نمک زدند
یا ابن الشبیب زخم دلم را نمک زدند
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یا ابن الشبیب زخم دلم را نمک زدند

زبانحال امام رضا علیه السلام
 



یا ابن الشبیب زخم دلم را نمک زدند
با کعب نیزه عمه ی ما را کتک زدند

این روضه قلب زار مرا پر شراره کرد
با دست، نانجیب ، به زینب اشاره کرد

زینب کجا و کوچه و بازار شامیان
دخت علی کجا و نگاه حرامیان

یا ابن الشبیب کوچه پر از ازدحام شد
هر چیز شد به ما همه در شهر شام شد

با دست بسته عمه ی ما خورد بر زمین
آندم کشید، از دل خود آه آتشین..

یا ابن الشبیب جد غریبم چه زار شد
با سم اسب پیکر او تار و مار شد

یا ابن الشبیب غم به دل ما گذاشتند
بر جسم چاک چاک حسین پا گذاشتند

آندم که وقت غارت یک گوشواره شد
بیرون خیمه ها چه قدر ، گوش، پاره شد



 

جعفر ابوالفتحی

 

منبع:

www.neyjaf.ir


تعداد بازديد : 375
پنجشنبه 11 آذر 1395 ساعت: 7:18
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف