سلام میکنم از دور بر تو و حرمت

سلام میکنم از دور بر تو و حرمت

سلام میکنم از دور بر تو و حرمت

سلام میکنم از دور بر تو و حرمت

سلام میکنم از دور بر تو و حرمت
سلام میکنم از دور بر تو و حرمت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سلام میکنم از دور بر تو و حرمت

امام حسین(ع)-مناجات اول مجلس

 

سلام میکنم از دور بر تو و حرمت

سلام من به بلندای بیرق و علمت

سروده اند فراوان برای تو اما

هنوز نقش کتیبه است شعر محتشمت

اگر که سر به هوا هستم و پریشانم

زمین زدم دل خود را به احترام غمت

گدایی بر در این خانه سربلندم کرد

مرا جدا نکن از خیمه های محترمت

چگونه نام تو را هر نفس صدا نکنم؟

که شاملم شده یک عمر دائماً کرمت

"زمان مرگ به راهت دخیل می بندم"

بیا که سر بگذارم به محضر قدمت

 

محمد حسن بیاتلو


تعداد بازديد : 351
چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 10:50
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف