گنبدت مال خودت من فکر راهی دیگرم فکر دستی مهربان و سرپناهی دیگرم گندم صحن تورا خوردم که درفکر حرم م

گنبدت مال خودت من فکر راهی دیگرم فکر دستی مهربان و سرپناهی دیگرم گندم صحن تورا خوردم که درفکر حرم م

گنبدت مال خودت من فکر راهی دیگرم فکر دستی مهربان و سرپناهی دیگرم گندم صحن تورا خوردم که درفکر حرم م

گنبدت مال خودت من فکر راهی دیگرم فکر دستی مهربان و سرپناهی دیگرم گندم صحن تورا خوردم که درفکر حرم م

گنبدت مال خودت من فکر راهی دیگرم فکر دستی مهربان و سرپناهی دیگرم گندم صحن تورا خوردم که درفکر حرم م
گنبدت مال خودت من فکر راهی دیگرم فکر دستی مهربان و سرپناهی دیگرم گندم صحن تورا خوردم که درفکر حرم م
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
گنبدت مال خودت من فکر راهی دیگرم فکر دستی مهربان و سرپناهی دیگرم گندم صحن تورا خوردم که درفکر حرم م

گنبدت مال خودت من فکر راهی دیگرم
فکر دستی مهربان و سرپناهی دیگرم

گندم صحن تورا خوردم که درفکر حرم
مثل آدم دم به دم درگیر آهی دیگرم

آدم ازجنت به درشد من ز صحن انقلاب
او گناهی دیگر است و من گناهی دیگرم

خلقت آدم اگر که اشتباهی بود، من؛
اشتباهی محض روی اشتباهی دیگرم

نیمی از خود را به جنگ نیم دیگر برده ام
دل سپاهی دیگر است و من سپاهی دیگرم

چون کلاغی که میان کفترانت گم شده است
من هم آری درحریمت روسیاهی دیگرم

چارراه خسروی و بیقراری های من
من که در هر چارراهی،چارراهی دیگرم

ماه را می بینم و با آه می گویم به او
من خودم درگیر جزرومدِّ ماهی دیگرم

حال که من را نمی خواهی میان شهر قم
راهیِ صحن و سرا و بارگاهی دیگرم

مهدی رحیمی زمستان


تعداد بازديد : 202
دوشنبه 08 شهریور 1395 ساعت: 13:38
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف