شهره ی این دل مجنون شده افسانه بیا جای من تا به ابد گوشه ی ویرانه بیا زهر باشد نفسی بی تو اگر ماندن م

شهره ی این دل مجنون شده افسانه بیا جای من تا به ابد گوشه ی ویرانه بیا زهر باشد نفسی بی تو اگر ماندن م

شهره ی این دل مجنون شده افسانه بیا جای من تا به ابد گوشه ی ویرانه بیا زهر باشد نفسی بی تو اگر ماندن م

شهره ی این دل مجنون شده افسانه بیا جای من تا به ابد گوشه ی ویرانه بیا زهر باشد نفسی بی تو اگر ماندن م

شهره ی این دل مجنون شده افسانه بیا جای من تا به ابد گوشه ی ویرانه بیا زهر باشد نفسی بی تو اگر ماندن م
شهره ی این دل مجنون شده افسانه بیا جای من تا به ابد گوشه ی ویرانه بیا زهر باشد نفسی بی تو اگر ماندن م
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شهره ی این دل مجنون شده افسانه بیا جای من تا به ابد گوشه ی ویرانه بیا زهر باشد نفسی بی تو اگر ماندن م

شهره ی این دل مجنون شده افسانه بیا
جای من تا به ابد گوشه ی ویرانه بیا

زهر باشد نفسی بی تو اگر ماندن من
جام غم را ز فراقت همه پیمانه بیا

روز و شب گوشه خلوت همه ام چشم امید
عمر من طی همه در گوشه ی میخانه بیا

راز پنهان تو کی فاش شود ای مه ناز
عشق تو شمع و وجودم همه پروانه بیا

من نه تنها همه در بند تو مشتاق و اسیر
عالمی شد به رهت کشته و دیوانه بیا

من نه شکوه ز فراغت ، دل و جانم همه مرد
حسرت توست بدل داخل این خانه بیا

محمد مبشری


تعداد بازديد : 81
شنبه 30 مرداد 1395 ساعت: 8:00
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف