تقدیم به مدافعان حرم فدای چهره های كربلایی الهی كه بمیرم من...الهی قسم میدم شما رو به اباالفضل به

تقدیم به مدافعان حرم فدای چهره های كربلایی الهی كه بمیرم من...الهی قسم میدم شما رو به اباالفضل به

تقدیم به مدافعان حرم فدای چهره های كربلایی الهی كه بمیرم من...الهی قسم میدم شما رو به اباالفضل به

تقدیم به مدافعان حرم فدای چهره های كربلایی الهی كه بمیرم من...الهی قسم میدم شما رو به اباالفضل به

تقدیم به مدافعان حرم فدای چهره های كربلایی الهی كه بمیرم من...الهی قسم میدم شما رو به اباالفضل به
تقدیم به مدافعان حرم فدای چهره های كربلایی الهی كه بمیرم من...الهی قسم میدم شما رو به اباالفضل به
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
تقدیم به مدافعان حرم فدای چهره های كربلایی الهی كه بمیرم من...الهی قسم میدم شما رو به اباالفضل به

تقدیم به مدافعان حرم

 

فدای چهره های كربلایی

الهی كه بمیرم من...الهی

قسم میدم شما رو به اباالفضل

به ما جامونده ها،گاهی نگاهی... .

***

مهم نیست اینهمه زخم زبونا

شماها تا ابد  زخمىِ عشقین

مث اربابتون خیلی غریبین

شما كه پاسبانانِ دمشقین

 

عارفه دهقانی


تعداد بازديد : 229
سه شنبه 26 مرداد 1395 ساعت: 9:39
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف