مناجات با خدا دل و یاد خدا الحمدلله سر و شور دعا الحمدلله پس از عمری رفاقت با بدی ها من و یاد خدا ا

مناجات با خدا دل و یاد خدا الحمدلله سر و شور دعا الحمدلله پس از عمری رفاقت با بدی ها من و یاد خدا ا

مناجات با خدا دل و یاد خدا الحمدلله سر و شور دعا الحمدلله پس از عمری رفاقت با بدی ها من و یاد خدا ا

مناجات با خدا دل و یاد خدا الحمدلله سر و شور دعا الحمدلله پس از عمری رفاقت با بدی ها من و یاد خدا ا

مناجات با خدا دل و یاد خدا الحمدلله سر و شور دعا الحمدلله پس از عمری رفاقت با بدی ها من و یاد خدا ا
مناجات با خدا دل و یاد خدا الحمدلله سر و شور دعا الحمدلله پس از عمری رفاقت با بدی ها من و یاد خدا ا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مناجات با خدا دل و یاد خدا الحمدلله سر و شور دعا الحمدلله پس از عمری رفاقت با بدی ها من و یاد خدا ا

مناجات با خدا

 

دل و یاد خدا الحمدلله

سر و شور دعا الحمدلله

پس از عمری رفاقت با بدی ها

من و یاد خدا الحمدلله

به پایم بند و زنجیر گنه بود

شدم ناگه رها  الحمدلله

من و پرونده ای یکسر تباهی

نشد چون بر ملا الحمدلله

نباشم قابل این میهمانی

من و جمع شما  الحمدلله

ز درد معصیت بیمار بودم

دل و دارالشفاء الحمدلله

کسی در ظلمت این سینه گاهی

مرا می زد صدا الحمدلله

از آن دل مردگیِ بی هویت

رسیدم تا کجا الحمدلله

دلم دنبال خود اینجا کشانده

نگاهی آشنا الحمدلله

کجا دیدی که سلطانی نشیند

کنار یک گدا الحمدلله

سحرها بعد از این یاد تو هستم

امیر هل اتی الحمدلله

یقین دارم شبی آیی سراغم

گل خیرالنساء الحمدلله

اگر نوشم ز صهبای شهادت

شوم بهرت فدا  الحمدلله

به دست خویش خاکم گر نمایی

به صحن کربلا الحمدلله

 

سید محمد میر هاشمی


تعداد بازديد : 115
چهارشنبه 02 تیر 1395 ساعت: 11:40
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف