آقا برای کرب و بلا زار می زنم از فرط هجر کرب و بلا جار می زنم این آخرین امید دل خسته ی من است دست طل

آقا برای کرب و بلا زار می زنم از فرط هجر کرب و بلا جار می زنم این آخرین امید دل خسته ی من است دست طل

آقا برای کرب و بلا زار می زنم از فرط هجر کرب و بلا جار می زنم این آخرین امید دل خسته ی من است دست طل

آقا برای کرب و بلا زار می زنم از فرط هجر کرب و بلا جار می زنم این آخرین امید دل خسته ی من است دست طل

آقا برای کرب و بلا زار می زنم از فرط هجر کرب و بلا جار می زنم این آخرین امید دل خسته ی من است دست طل
آقا برای کرب و بلا زار می زنم از فرط هجر کرب و بلا جار می زنم این آخرین امید دل خسته ی من است دست طل
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
آقا برای کرب و بلا زار می زنم از فرط هجر کرب و بلا جار می زنم این آخرین امید دل خسته ی من است دست طل

آقا برای کرب و بلا زار می زنم

از فرط هجر کرب و بلا جار می زنم

این آخرین امید دل خسته ی من است

دست طلب به نام علمدار می زنم…

 

سید محمد هاشم مصطفوی

 


تعداد بازديد : 134
چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت: 12:10
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف