«زبانحال امیرالمومنین (ع)» شاید آن روز پر هیاهو ،تو مانده ای پشت در زبانم لال بین نامحرمان در آن کو

«زبانحال امیرالمومنین (ع)» شاید آن روز پر هیاهو ،تو مانده ای پشت در زبانم لال بین نامحرمان در آن کو

«زبانحال امیرالمومنین (ع)» شاید آن روز پر هیاهو ،تو مانده ای پشت در زبانم لال بین نامحرمان در آن کو

«زبانحال امیرالمومنین (ع)» شاید آن روز پر هیاهو ،تو مانده ای پشت در زبانم لال بین نامحرمان در آن کو

«زبانحال امیرالمومنین (ع)» شاید آن روز پر هیاهو ،تو مانده ای پشت در زبانم لال بین نامحرمان در آن کو
«زبانحال امیرالمومنین (ع)» شاید آن روز پر هیاهو ،تو مانده ای پشت در زبانم لال بین نامحرمان در آن کو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
«زبانحال امیرالمومنین (ع)» شاید آن روز پر هیاهو ،تو مانده ای پشت در زبانم لال بین نامحرمان در آن کو

«زبانحال امیرالمومنین (ع)»

شاید آن روز پر هیاهو ،تو
مانده ای پشت در زبانم لال

بین نامحرمان در آن کوچه
یکه وبی سپر زبانم لال
نکند عشق من ،زمین خوردی
پسرم پشت سر…زبانم لال

مانده جای قلاف شمشیری
روی دست وکمر زبانم لال

دست من بسته وتورا …ای وای
مرده بودم مگر ،زبانم لال

چه کنم من اگر شود دلتنگ!
بهر دختر پدر ،زبانم لال

قبل از آنکه بیایم از مسجد
رفته باشی سفر زبانم لال

وای اگر از علی برای پدر
برده باشی خبر زبانم لال

خانم رفیعی


تعداد بازديد : 57
جمعه 21 اسفند 1394 ساعت: 10:37
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف