برو برو رِدِت رو گم کن از دور و بر من مگه نشنیدی حرف آخر من درست صحبت بکن با مادر من ** برو برو شرّت

برو برو رِدِت رو گم کن از دور و بر من مگه نشنیدی حرف آخر من درست صحبت بکن با مادر من ** برو برو شرّت

برو برو رِدِت رو گم کن از دور و بر من مگه نشنیدی حرف آخر من درست صحبت بکن با مادر من ** برو برو شرّت

برو برو رِدِت رو گم کن از دور و بر من مگه نشنیدی حرف آخر من درست صحبت بکن با مادر من ** برو برو شرّت

برو برو رِدِت رو گم کن از دور و بر من مگه نشنیدی حرف آخر من درست صحبت بکن با مادر من ** برو برو شرّت
برو برو رِدِت رو گم کن از دور و بر من مگه نشنیدی حرف آخر من درست صحبت بکن با مادر من ** برو برو شرّت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
برو برو رِدِت رو گم کن از دور و بر من مگه نشنیدی حرف آخر من درست صحبت بکن با مادر من ** برو برو شرّت

برو برو

 رِدِت رو گم کن از دور و بر من

مگه نشنیدی حرف آخر من

درست صحبت بکن با مادر من

**

برو برو

شرّت رو از این کوچه کم کن

بسه رحمی به حال مادرم کن

بذار حالیت کنم مادر ولم کن...

**


تعداد بازديد : 885
چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت: 12:53
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف