شهر آلوده ، دل آلوده ، نفس آلوده از سیاهی پرم گشته قفس آلوده بال من را نپسندید هوای حرمت این کبوتر ش

شهر آلوده ، دل آلوده ، نفس آلوده از سیاهی پرم گشته قفس آلوده بال من را نپسندید هوای حرمت این کبوتر ش

شهر آلوده ، دل آلوده ، نفس آلوده از سیاهی پرم گشته قفس آلوده بال من را نپسندید هوای حرمت این کبوتر ش

شهر آلوده ، دل آلوده ، نفس آلوده از سیاهی پرم گشته قفس آلوده بال من را نپسندید هوای حرمت این کبوتر ش

شهر آلوده ، دل آلوده ، نفس آلوده از سیاهی پرم گشته قفس آلوده بال من را نپسندید هوای حرمت این کبوتر ش
شهر آلوده ، دل آلوده ، نفس آلوده از سیاهی پرم گشته قفس آلوده بال من را نپسندید هوای حرمت این کبوتر ش
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شهر آلوده ، دل آلوده ، نفس آلوده از سیاهی پرم گشته قفس آلوده بال من را نپسندید هوای حرمت این کبوتر ش

شهر آلوده ، دل آلوده ، نفس آلوده
از سیاهی پرم گشته قفس آلوده

بال من را نپسندید هوای حرمت
این کبوتر شده دور از تو ز بس آلوده

رسم درمان شما هم به دلم زخم گذاشت
سر زدی بر همه پاکان و سپس آلوده

نشود آهوی حیران بیابان طلب
آن دلی که شده از گرد هوس آلوده

خاک من را به حوالی خراسان نبرید
تا گلستان نشود خار و ، ز خس آلوده

سحر این اشک بشوید مگر از لطف رضا
دل خشکی که شده قدر طبس آلوده

رضا رسول زاده

 

کانال تلگرام سایت حرم شاه :

https://telegram.me/harameshah2

 


تعداد بازديد : 103
شنبه 17 بهمن 1394 ساعت: 17:16
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف