آخر این شرک خفی را علنی خواهم کرد و پرستیدن او را شدنی خواهم کرد من به تنهایی از این جام نخواهم نوشی

آخر این شرک خفی را علنی خواهم کرد و پرستیدن او را شدنی خواهم کرد من به تنهایی از این جام نخواهم نوشی

آخر این شرک خفی را علنی خواهم کرد و پرستیدن او را شدنی خواهم کرد من به تنهایی از این جام نخواهم نوشی

آخر این شرک خفی را علنی خواهم کرد و پرستیدن او را شدنی خواهم کرد من به تنهایی از این جام نخواهم نوشی

آخر این شرک خفی را علنی خواهم کرد و پرستیدن او را شدنی خواهم کرد من به تنهایی از این جام نخواهم نوشی
آخر این شرک خفی را علنی خواهم کرد و پرستیدن او را شدنی خواهم کرد من به تنهایی از این جام نخواهم نوشی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
آخر این شرک خفی را علنی خواهم کرد و پرستیدن او را شدنی خواهم کرد من به تنهایی از این جام نخواهم نوشی

آخر این شرک خفی را علنی خواهم کرد

و پرستیدن او را شدنی خواهم کرد

من به تنهایی از این جام نخواهم نوشید

همهٔ اهل جهان را حسنی خواهم کرد

تا همه مردم دنیا بچشند از کرمش

همه را از نظر فقر، غنی خواهم کرد

همه‌جا از حرم خاکی او خواهم‌گفت

کربلا را و نجف را مدنی خواهم کرد

میشود دید چه خون دلی از غم خوردم

سنگ دل را که به یُمنش یَمنی خواهم کرد

آرزو نیست، رجز نیست، من آخر روزی

وسط صحن حسن سینه‌زنی خواهم کرد

 

شاعر: امیر علی شریفی

 

کانال تلگرام سایت حرم شاه :

https://telegram.me/harameshah2

 


تعداد بازديد : 323
دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت: 10:41
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف